17-04-2012:
Typefout bij 'Ambtenaarswoning" gecorriceerd.
Fout in de naamstelling treinstel Mat '64 hersteld, zie 'Traject'.
Foto toegevoegd van station, zie 'Halte'.

07-01-2012:
Facebookkoppeling toegevoegd.

09-11-2011:
Deel spoorkaart uit 1935 toegevoegd bij 'Traject'.

16-10-2011:
Nieuwe poging om station Maartensdijk te heropenen. Info toegevoegd bij 'Begin'.

27-07-2011:
Bij gebrek aan belangstelling is het forum uit de lucht gehaald.

18-02-2011:
Verhaal met afbeeldingen toegevoegd over trouwen per spoor, zie 'Begin'.
Foto toegevoegd bij 'Traject'

22-12-2010:
Forum online gezet.

22-11-2010:
Gieten van de portalen in houten mallen was lastig, zie 'Bovenleiding'.

08-11-2010:
Aantal afbeeldingen toegevoegd bij het bouwverslag, zie 'Modules'.

01-10-2010:
Nachtelijke werkzaamheden ter vervanging van 2 spoorstaven, zie 'Begin'.

26-08-2010:
Tekst over het plaatsen van hekwerken aangepast naar verleden tijd.
Informatie toegevoegd over de OV Chipkaart informatiebijeenkomst op 24 september a.s.

03-07-2010:
Uit schaaltekening blijkt dat er een ontsporingstong lag aan het goederenspoortje.

25-06-2010:
Bouwtekeningen portalen ontvangen waarvan een online gezet. Zie hiervoor 'Bovenleiding'.

30-05-2010:
Na het freezen van de gracht is begonnen met de bestrating. Zie hiervoor 'Bouwverslag' (via 'Modules').

29-05-2010:
Aantal nieuwe foto's toegevoegd op verschillende pagina's.

05-04-2010:
Nog meer foto's en flyer toegevoegd van Plan Opgetogen.

04-04-2010:
Foto's toegevoegd op aparte pagina over de nieuwbouw met als inspiratie de gotischeboog vanaf 'Begin'.

21-03-2010:
Enkele foto's toegevoegd van onderstation en bovenleidingschakelaar bij 'bovenleiding'.

18-03-2010:
Extra aandacht voor aanleg weg langs spoor en plaatsing hekwerk met foto's.

14-03-2010:
Bij 'halte' enkele treinkaartjes toegevoegd met opdruk Maartensdijk.

13-03-2010:
Bij 'halte' verhaal over doktor Steijling uitgebreid.
Datum afbraak goederenemplacement (1970) ingevoegd bij 'Goederen'.

09-03-2010:
Een aannemer uit Oud-Alblas is begonnen met het plaatsen van hekken, informatie toegevoegd bij 'Begin'.

31-01-2010:
Enkele toevoegingen over de goederen welke werden getransporteerd.

25-01-2010:
Bouwjaar van de dubbeledienstwoning wat in 1901 omgebouwd werd tot haltegebouw vermeld bij 'halte'

23-01-2010:
Enkele aanvullingen over de 'halte'

19-01-2010:
Overzicht van alle stationchefs toegevoegd

11-01-2010:
Tekst over de bereikbaarheid per bus en de OV-chipkaart en oplaadpunten toegevoegd bij 'Welkom'

10-01-2010:
Vandaag was het een mooie dag om foto's te maken. Sneeuwfoto's toegevoegd bij 'Halte', 'Beveiliging' en 'Wachterswoning'

16-12-2009:
Diversen kleine aanpassingen gemaakt.
Links toegevoegd naar Historische Kring d'Oude School en Startkabel.

11-12-2009:
Verhaal over de goederen uitgebreid over Metaverpa N.V.

09-12-2009:
Koos Kolenbrander heeft een vervolg geschreven over mijn plannen.
Zie ook: andere stations in Maartensdijk toegevoegd aan het bovenste menu.

08-12-2009:
Verhaal uitgebreid over de Gotische bogen bij traject.
Opzetje gemaakt over de haltes in Blauwkapel
Opzetje gemaakt over de halte in Nieuwe Wetering
Op de welkomspagina nieuwe foto's toegevoegd over de Nieuwbouw met Gotische daken en het naast gelegen gemaal.

03-12-2009:
Dienstregeling anno 1883 toegevoegd bij het traject.
Opzetje gemaakt over de haltes in Groenekan
Opzetje gemaakt over het station in Hollandsche Rading

29-11-2009:
Informatie toegevoegd over de bovenleiding.

22-11-2009:
Webcam geinstalleerd zodat werkzaamheden op afstand gevolgd kunnen worden.

30-10-2009:
Stukje toegevoegd bij het traject over aanrijding met een lorrie op 7 september 1909 nabij Blauwkapel.

24-10-2009:
Extra pagina alleen over de Wilbrink's en Schellingers om enig idee te geven van de levensloop van de families

22-10-2009:
Meer details van de laatste stationschef Wilbrink en een foto met o.a. zijn broer bij halte
Meer details van de eerste stationschef Schellinger bij halte

19-10-2009:
Even zou er sprake geweest kunnen zijn van 2 elkaar opvolgende schakelstations, 1 met een plat dak en 1 met puntdak. De dwarsdoorsnede toonde echter een model die lijkt op een van na 1950. Dat was enigzins verwarrend, maar tussen 1900 en heden zijn er slechts 2 bouwvergunningen gegeven. Een voor een schakelstation en een voor het huidge onderstation!
Hoogstwaarschijnlijke architect van het haltegebouw en enkele andere aanwijzigen toegevoegd bij halte.

18-10-2009:
Enkele wijziging bij de halte en het traject.
Kleine verandering zinsopbouw en toevoeging dwarsprofiel schakelstation bij bovenleiding. Toevoeging 2de relais/schakelstation, met foto van Ad Vink. Literatuurlijst toegevoegd.

16-10-2009:
Kleine wijziging over Houthandelaars Gebroeders Kroll in het gedeelte over de goederen. Bouwjaar voorste goederenloods toegevoegd. Enkele wijzigingen betreffende de halte.

14-10-2009:
Kleine toevoeging in het gedeelte over de goederen.

12-10-2009:
Informatie over plannen tramlijn Maartensdijk - Bilthoven toegevoegd in het begin en traject.
Afbeelding van de oude school toegevoegd als gelijkenis met het stationsgebouw in halte.
Update pagina aangemaakt, hier komen voortaan de belangrijkste wijzigingen te staan.